sry för sämst uppdatering

förlåt för SÄMST uppdatering, förlåt så hemskt mycket! (*PUPPYEYES*)



Iallafall idag är det julafton ^^ GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ALLA BLOGGLÄSARE! :D
imorse red jag ut (somvanligtpåjulafton) med stallet, kmr inte ihåg vilka som red (a) iaf, de va kulkul, utom att jag hade pigghäst! haha (a') det gick bra iaf, förutom att hon gick och taktade 24/7! himla jobbigt! ^^ älskar henne iaf! jag lovar att jag ska bättra mig med bloggandet! här är en lista på vad jag ska bättra mig på 2010;


* spara pengar
* rida bättre! mwahah ^^
* vara NYTTIGARE!!!!
* lära mig mer inomNH  (NaturalHorsemanship)
* börja fixa upp mitt liv från 0-100 igen!


här kmr 3 nytagna bilder på damptrollet Mimmi! ^^ :'3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0