30/11-09

var tvungen åh stressa lite idag i skolan,mamma sjutsade mig kom dit 08:27 idrotten börjar 08:30 och jag va tvungen åh gå upp till skåpet först(mina saker var där ^^),

aja, vi hade basket, som vanligt... gick väl bra ;)
&&&&&&&&&& jag fick 20poäng på NO-provet ! (H) högsta trorja va 29? ^^
jag tyckte att jag var duktig.. ;) blandade ihop konkav och konvex (a)
efter skolan hämtade mamma mig, då stack vi till HÄLLA  :D
orkar inte berätta allt, men iaf här är det som inkasserades ;D
Till mig; foundatiton, bronzing powder(?), skor & plattång ;D
Hästen; ett rött-spö och reflexer :D
Mamma; skor och typ mascara? :D
sen blev de donken på hemvägen från erikslund :D:D:D
sen typ hem äta, dra ner till stallet, kolla när dom skulle ridit lektion,
 fast gisela var sjuk :/ men vi kollade iaf :D såg bra ut ;) sen in till stallet,
pussa på Cherry, visa henne nya spöet, (allround, rött.) hon försökte äta de -.- ...
sen hem :D tog med sadeln, så ingen jävel snor den också... *_* ..
ska väl smörja den nu? smörjde(?) mina skor nyss också :D
aja, ska väl fixa sadeln nu, pusssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0