dagen = Exellent

Gick bra i skolan idag, han med en hel del faktiskt i Engelskan :D  Vi fick sluta tidigare också ;D så jag drog ner på stan, sen hem direkt nästa, träffa Nina och Fellie vid bussen, åkte bussen med Nina hem ;D när ja kom hem käka jag, sen drog jag till stallet, mocka och fixa sen red jag Cherry, hon va pigg ;D har ju knappt hunnit rida henne förra veckan, så ah. Vi träna styrningen(unghästar har man inte full styrning på jämt) aja, tränade med koner, och massa trav ;D sen satt mamma upp på henne, och då jäklar fick hon jobba ;D , aja, det gick bra iaf. imorgon kommer min Leo att flyga upp till himlen, om inte Tintin tar honom... Sen har de väl inte hänt nå mer idag<3



enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0