kortförklaring av veckan!

i måndags kom Matilda till mig, Jag red Cherokeé, hon Filura hela veckan.
 I tisdags åkte jag iväg och red cellie(skulle träna en gång innan hoppningen.) gick underbart bra! :)
red cherry i ridhuset. 
Onsdags red vi ut, mamma gick, Matilda på Filura och Sandra på Tinetto och jag på vildSto´t  som inte är vilt (a)<3 i
Torsdags red jag cellie igen(är ju skötare på min gamla pålle) vi red i paddocken där borta, gick skänkelvikning och massa mer.
i Fredags red jag Cherry i ridhuset, lite pigg, men som vanligt gick det superbra, underbart<3, stog på tavlan att HalloWeen hoppningen var inställd, tråkigt. P.G.A för få anmälda, inte ovanligt i den här klubben, jag blev besviken.
I Lördags fick Cherokeé vila :)
och Idag red vi i ridhuset, för mamma hade ont i ryggen, så vi kunde inte rida ut. skrittade först och träna på att vara überkänslig på handen och skänkeln, och det gick jäklans bra :) sen hoppade jag av henne och ledde runt henne i tränset medans matilda gallopera och tränade annat. Medans jag gick runt tränade jag henne på att stanna när jag stannade, gick dååligt i början, fast bättre sen :D hon är FÖR underbar<3 sen bar det av hemåt (vi hade mockat+fixat allt innan.) aja, stog och pussade på henne ett tag INNAN jag stack hem, så sööt<3 när vi kom hem han vi bara käka sen kom Matildas föräldrar och hämtade henne, så ah. jag och mamma stack och handla iaf, Cherry fick morötter :D Imorgon blir de nytt! för då börjar jag på gideonsbergs-skolan :) sen blir de väl åh rida ut en runda med Pållen<3 aja, ska sova nu Godnatt folket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0