kärleken finns inte

fan baby, jag trodde att det skulle vara du och jag föralltid.




hejj bloggen, är lite småttledsen, menmen, kärleken varar inte föralltid.
har inte bloggat på några dagar, för jag har varit i stallet, i Tisdags var jag och red Cellie, ska tävla henne på lördag, här hemma, halloweenhoppning, ska klä ut mig, fast vet inte hur jag ska göra med hästen, tips? :P, har ridit cherokeé också, gick asbra i galoppen :D, lyssnade också jättebra på skänklarna.Fick tyvärr inga bilder, men ska försöka fixa in på datorn i veckan. aja, hoppade lite smått med leo idag också :D bild kmr på de <3 finns på bilddagboken också, kuunglollo  bevaka/bli vän :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0